tiistai 6. maaliskuuta 2007

Uusi ystäväkirja!


Olen lisännyt oikeanpuoleiseen linkkilistaan virtuaaliystäväkirjan, nyt kaikki sankoin joukoin täyttämään sitä! Muuten luulen, ettei minulla ole yhtään ystävää ja olen onneton ja surkea. :) Olen täyttänyt omalta osaltani kirjaa malliksi, joten nyt on sinun vuorosi. Klikkaat vain linkkiä blogissa ja sitten ylhäältä tuu mun ystäväks. Omat vastaukseni saa näkyviin klikkaamalla nimeäni ystävälistalla.

Gradun saralla ei ole juurikaan uutta kerrottavaa. Seminaarityöni on nyt monistettu jokaiselle, ja viikon päästä selviää, millaisia kysymyksiä graduilijatoverit ovat pääni menoksi kehitelleet. Itselläni on samoin viikko aikaa valmistella muutaman minuutin ranskankielinen esittely istunnon aluksi, joten ei tässä lepäilemään pääse, pois se meistä. Toistaiseksi en yhtään tiedä, mitä työstäni kertoisin. Lähtöoletus on, että kaikki ovat lukeneet sen, joten on vähän turhaa kerrata työn sisältöä. Inspiraatiota odotellessa taidan vilkuilla lähdekirjallisuuttani, jos vaikka jäisi mieleen painavia argumentteja, joita heitellä vastaukseksi kysymyksiin.

Ja nyt vastaamaan ystäväkirjaan, hopi hopi! :D

0 kommenttia: