maanantai 12. maaliskuuta 2007

Luonneanalyysi


Tein Antin innoittamana Visual DNA -testin, joka paljasti minusta mm. seuraavaa:

Olen romanttinen, hienostunut ja nostalginen ja palaan mielelläni paikkoihin, jotka herättävät minussa muistoja. Musiikki on minulle pakotie todellisuudesta. Rakastan pieniä glamourintäytteisiä hetkiä. Vapaa-aikanani en epäröi paeta ihmisiä mielikuvitukseni pariin. Viihdyn hyvin yksin, ja uteliaisuuteni ajaa minua tutkimaan maailman eri kolkkia. Lomillani uppoudun mieluiten vieraisiin kulttuureihin. Hyvät käytöstavat ovat minulle olennainen asia. Makuni on klassinen ja pidän hienosti pukeutumisesta. Vahva ystävyys on jokaisen rakkaussuhteeni perusta. Olen melko peloton ja tartun minulle tarjoutuviin tilaisuuksiin.

Taitaa olla melkoisen velho testi, sillä muutamia pieniä poikkeuksia lukuun ottamatta tunnistin itseni täydellisesti sen tarjoamasta kuvauksesta! Tässä vielä testin tulos visuaalisena yhteenvetona:



0 kommenttia: