lauantai 17. maaliskuuta 2007

Sekalaista blogihömppää


Satuin eilisiltana surffaillessani osumaan Blogthings-sivulle, jolla on kymmeniä ellei satoja toinen toistaan kummallisempia testejä blogin täytteeksi. Sivun avulla voi selvittää mm. saksalaisen nimensä (minä olen Gerlinda Gisela), onko enemmän kissa vai koira (olen 30% koira ja 70% kissa) sekä mitä kieltä kannattaisi opiskella (minun kuulemma ruotsia). Eräs hauskimmista testeistä mittaa, kuinka addiktoitunut on kyseiseen sivustoon. Minä sain tulokseksi 43%. Huolestuttavaa? Löysinhän sivun vasta alle 24 tuntia sitten...! Lempilinkkini kertoo blogittajan ranskalaisen nimen: Adélaïde Berthelot! Ei sentään Mireille Quelquechose...

Duussin blogista löytyi englantilaisten aatelisnimien generaattori. Minut tunnettaneen vastedes nimellä
Her Noble Excellency Fifi the Vehement of Biggleswade by Biscuit, tai vaihtoehtoisesti Her Most Serene Highness Lady Anna the Assiduous of Leg over Wallop. Huomattakoon, että generaattori antaa joka kerralla eri nimen: aiemmin tänään olin jopa Her Royal Highness Fifi something. Ei hullumpaa. Jospa teettäisinkin käyntikortteja aatelisnimelläni?

Eivät tekemäni testit vielä siihenkään loppuneet: jonkin linkin takaa löytyi Setan sukupuolitesti, joka odotetusti paljasti minut naiseksi. Olin tulokseen varsin tyytyväinen; mahtaisi olla hämmentävää, jos testin perusteella osoittautuisikin mieheksi.

Tässä vielä loppukevennykseksi Menninkäisnimeni à la Blogthings:

Your Leprechaun Name Is:

Midge O'Shamrock

0 kommenttia: