tiistai 31. toukokuuta 2011

Kuukaudellinen postauksia

Blogosfäärissä on kuluneiden kuukausien aikana kierrellyt 31-osainen meemi, jossa kuukauden jokaiselle päivälle on oma postausaiheensa:

Päivä 1 – Esittele itsesi


Päivä 2 – Eka rakkaus

Päivä 3 – Minun vanhempani

Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään

Päivä 5 – Mitä on rakkaus?

Päivä 6 – Minun päiväni

Päivä 7 – Paras ystäväni

Päivä 8 – Se hetki

Päivä 9 – Uskoni

Päivä 10 – Päivän asu

Päivä 11 – Sisarukseni

Päivä 12 – Käsilaukussani

Päivä 13 – Tällä viikolla

Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?

Päivä 15 – Unelmani

Päivä 16 – Eka suudelmani

Päivä 17 – Mieleisin muistoni

Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni

Päivä 19 – Kaduttaa

Päivä 20 – Tässä kuussa

Päivä 21 – Toinen hetki

Päivä 22 – Tämä järkyttää minua

Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin

Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään

Päivä 25 – Ensimmäinen

Päivä 26 – Pelkään

Päivä 27 – Suosikkipaikkani

Päivä 28 – Ikävöin

Päivä 29 – Tähän pyrin

Päivä 30 – Soittolistallani

Päivä 31 – Viimeinen hetki

Päätin huomenna alkavan kesäkuun kunniaksi osallistua haasteeseen ja pyrkiä postaamaan mahdollisimman monesta aiheesta. Aivan kaikkia en aio käsitellä – en voisi kuvitellakaan kirjoittavani blogissa ensisuudelmastani tai uskostani – mutta suurin osa vähemmän henkilökohtaisista aiheista vaikuttaa hyvinkin inspiroivalta.

Aloitan huomenna, sopivasti uuden kuukauden ensimmäisenä päivänä. Kesäkuussa blogi päivittynee siis tavallista useammin, kunhan työ- ja opiskeludeadlineni vain antavat myöten!   

2 kommenttia:

Ansku kirjoitti...

Olen miettinyt samaan haasteeseen tarttumista, mutta listassa on monta juttua, joista en halua blogissani avautua. Voisikohan ne vaan jättää välistä... :)

Fifi kirjoitti...

Ansku,
Taatusti voi, niin minäkin aion tehdä! Tai sitten korvaan ne itse keksityillä aiheilla. :)